miercuri, 2 martie 2016

Activitati cu flashcarudurile hippo-creative I sau "Ce gust are ariciul din avion?" :)

V-am promis de ceva vreme ca fac o postare despre cum ne jucam noi (adica eu si pitica noastra, Gabriela) cu cartonasele productie proprie. Imi fac acum curaj, desi n-am mai scris de asaaaaa mult timp si mi-e tare greu sa reintru in ritm. Asa ca, fiti blanzi cu mine :).

Booon, sa-ncepem cu inceputul. Prima data i-am dat cartonasele cand avea vreo 7-8 luni. Stiu ca statea in fund si era foarte pasionata de bagat-chestii-in-gura, mai putin de jucarii, carti etc. Probabil ca daca as fi avut un singur set (cum aveti probabil voi, cei care ati cumparat de la Hippo), nu i le-as fi dat, de teama sa nu iasa sifonate. Dar asa, avand cartonase la discretie am zis ca e o ocazie buna sa le testez. Si le-a(m) testat, dupa cum vedeti si in pozele de mai jos. De rupt, nu s-au rupt, dar din cauza ca le-a tot molfait s-au cam stricat pe margini. In concluzie, sunt rezistente, datorita plasticului, dar nu-s de testat cu bebeii pofticiosi (doar cu cei rabdatori, cooperanti si linistiti; daca aveti vreunul, dati-mi de veste sa ma minunez si eu :) ).




Pe la 10-11 luni (uuuuuit, nu pot sa cred cum trece timpul si uit, confund varstele, nu stiu ce m-oi face peste 30 de ani) deja se juca altfel cu ele. Nu reuseam sa facem cine stie ce activitati savante, dar macar nu le mai baga in gura (asa rau :P). O chestie care o amuza era sa se bage cu ele intr-o cutie de plastic si apoi sa mi le dea, pe rand. Apoi i le dadeam eu pe rand si tot asa.


Alta date le-am aranjat in cerc si incercam sa-i zic, din nou, sa mi le dea pe rand. Nu mai stiu daca a functionat, dar e de incercat. Evident, de fiecare data cand faceti un astfel de joculet, puteti povesti ce e desenat pe cartonase. Asa a invatat Gabriela animalutele.


Alte iposaze simpatice cu Gabriela si cartonasele lui mami:



Cam ase' ne-am jucat pana a implinit mandra un an si a inceput si sa mai spuna cate un cuvintel si sa fie ceva-ceva mai usor de strunit.

Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu